donderdag 23 augustus 2012

We zijn weer thuis

Na 2 heerlijke weken zijn we weer thuis van vakantie.
We hebben veel gezien, veel gewandeld en heerlijk gerelaxed
.
Mijn man was daar ook wel aan toe na een paar hectische weken op zijn werk.
Wij zijn in de nacht van dinsdag op woensdag 8-8-12 vertrokken naar Zweden.
Na een voorspoedige reis kwamen wij tegen 16.45 uur aan bij mijn vriendin en haar man in Sunnemo Zweden waar zij een B&B hebben.
Na 1 overnachting zijn wij doorgegaan naar Funasdalen, ruim 365 km hoger.
Hier kun je aan de omgeving ook gelijk zien dat je dicht bij Noorwegen zit.
Het is er allemaal wat ruiger maar wat mooi.

De weergoden waren ons ook goedgezind want de temperatuur was tussen de 18 en 23 graden, dus voor ons heerlijk wandelweer, want als het wat warme was geweest dan loop je daar niet lekker.
Nu had ik ook al oorlog met de vliegen, want ik was dit jaar aan de beurt om opgevreten te worden.
Ik heb voor het eerst een berg beklommen van 880 meter naar 1212 meter, jeetje wat een klim maar wat mooi als je daar boven bent.
 

We hebben ook veel wild gezien, vooral rendieren en paar elanden en een eekhoorn.
Maar helaas is het al weer voorbij en moeten we er weer een poosje op teren.
Groetjes Yvonne
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten