woensdag 24 oktober 2012

Kerst piramide

Ik ben vanmiddag even aan de freubel geweest met de kerst stempels van CreaMiep Design.
Dit is het resultaat geworden


Ik heb voor deze kaart de vintage- en tekst stempels genomen.
Ik heb gekozen om alleen te stempelen dit is gebeurd met Archival sepia.
Dit kaartje is eenvoudig om te maken je gebruikt van cardstock 3 x 13.5 bij 13.5 cm, dit ril je in het midden.
Dan doe je dit ook met je scrap papier maar dan 3x 13 bij 13 cm.
Ik heb de grote vellen scrap papier gebruikt van Bo Bunny.
De randen van het scap papier heb ik beinkt.
De stanzen die ik gebruikt heb zijn van Marianne design.
Heb de kaart afgewerkt met bloemen, roosjes en parels van CreaMiep.
De ijskristalletjes zijn een pons.

Veel kijkplezier.

Groetjes Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten