vrijdag 7 december 2012

Oktober sketch

Tja het is een beetje laat maar ik vergat hem steeds te plaatsen.
Op het forum van CreaMiep hebben we geregeld een sketch die je kunt maken.
Dit is mijn resultaat geworden.
Ik heb geprobeerd het bij 1 kleur bruin te houden en dat is aardig gelukt vind ik.
De stempel is van Magnolia, gestempeld op DCP papier met momento inkt, daarna ingekleurd met flexmarkers.
Het scrappapier komt uit eigen voorraad, de randjes heb ik oud gemaakt en beinkt met een bruine cateye.
Voor het rondje heb ik een taart bodempje gebruikt en met allerlei bruin en goudkleuren van diverse cat eyes bewerkt.
Het lint is van heel lang geleden, ooit een keer gekocht op de Kreadoe.
De vlinder en blaadjes zijn gekocht bij Unique.
Het geheel afgewerkt met plakparels.

Ik wens jullie veel kijkplezier

Groetjes Yvonne

2 opmerkingen: